Kızlar şuan 36+1 iz ve devlette tarih aldık geçen cuma günü 1u marta verdi ve 39+1 e denk geliyo bana çok uzun gibi geldi bebek de aşağıda anlamadım gitti neden bu kadar geç verdiler sonuçta sezeryan gelişiminde iyi 35+4 de 2.700 su boyunda 47cm.di anlamadım aorun olur mj.sizce bu kadar beklemesi anlaamdim.???? Kontrole erime devam.edicem.belki.one.alirlar mi ?