Bugün 5+0 oldum doktor günümdü kesenin şeklinin bozuk gibi olduğunu söyledi kesin değil ama ilerlemeyebilir dedi sizinkilerle arasında fark var mı çok üzüldüm beta verdim çarşamba tekrar vericekmişim yükselmesine bakacakmış.
Önceki betalarım
13 Şubat:42
15:Şubat:100
19 Şubat:900
24 Şubat:12.500
