ASE6154 post sahibinin mi yoksa o yorumu yapan kisinin mi tansiyonu skintiliymis? Tansiyon ile ilgili yorum yapan da post sahibi de bunu söylemedi. Tansiyon meselesinin bahsi de gecilmedi. Benim takildigim nokta bu yorumu yapan kisi kim de asitli oldugu icin zararlı buluyor? Kendi fikrini beyan etmis kisacasi. Burda saglik konusunda kendi fikirlerimiz degil doktorlarin soyledigi soylenmeli. Yanlis miyim? Duzeltiyorum. Evet yorumu yapan kişi tansiyonunun skintili oldugunu soylemis ben unutmusum o kismi. Zaten sorun o degil ki ve ya benim takildigim yer orasi degil. Limon asitli diye kendince zararli buldugunu soylemis. Dusuncelerimi ustte de belirttim zaten. Tekrarlamak istemem☺️