maviportakal_ Kızlar benim tansiyonum 8 e 5 çıkıyor ama bende hiçbir rahatsızlık yok baş ağrısı kusma yorgunluk vs hiçbir düşük tansiyon belirtim yok ama 6 haftalık hamile olduğum için sıkıntı olur mu bilemedim