gunaymom Testi bugün saat 3 gibi yaptım pozitif çıktı akşam giderek koyulaşmış bugün adet günüm daha mı koyu çıkması gerekiyordu bu son hali normal mi sizce https://imgyukle.com/i/CqvyGb
gunaymom Peri_Omer bencede yanlış değil dün yaptığımda da vardı bugün netti artık sadece adet günüm bugün daha mı koyu çıkmalıydı diye düşündüm
Peri_Omer gunaymom ben oyrendiyimde bundan daha silikdi.. kan testi verip deyerin kalkip kalkmadigini takip edin bence