Bsrabzkrt psikolojik değildir bence, bende 20. haftamda bırakmayı denedim 3 gün günde bir kere de olsa hep kustum🥲 sonra geceden 2 değil 1 tane içmeye başladım, 24. haftamda da tamamen bitirdim ilk günler sabah bi bulanır gibi oldu midem ama kalkıp bir şeyler atıştırınca geçti🫠 zararı olmayan bir ilaç zaten devam edebilirsin ara ara kendini dener öyle bırakırsın sende🤭 baktın olmuyor doğuma kadar da devam edenler var🫶🏻