esnkbr 9+5 kızlar şu an. Enfeksiyon için aksef yazdı doktor. Çok küçük olduğu için endişe ediyorum aranızda kullanan oldu mu bu kadar erken?
nisaakb esnkbr ben cvs oldum enfeksiyon kapmamak için bunu yazdı. Doktor ben de hepsini kullandım bi sıkı tı olmadı
esnkbr Gamze010 sizin kaç hafta simdi Ben de enfeksiyon olursam daha kötü diye biliyorum. Kullanmak istiyorum ama erken olduğu için korkuyorum. Bi sorun olur mu acaba
Esila23 Ben ilk öğrendiğimde 5 haftalıktı grip oldum yazdı aksef 500 iki farklı doktora danıştım kullalirsin sorun olmaz dediler