Kizlar dayanamadim test yaptim ama hamile miyim diye degil ilacin etkisi gecmis mi diye bakmak icin. Baya silik bi cizgi cikti cuma günü aşılama oldum. İlacın etkisinin bu kadar cabuk gecmesi normal mi? Bazi arkadaslarin postlarina baktim daha koyu. Su icmistim baya dikkat etmeden yaptim ama gebelik bakmadigim icin cokta dikkat etmedim acikcasi yasayanlar nasildi testiniz? Bu arada ovitrelle nin 6. Asilamanin 4. Günü