Kızlar benimle aynı durumu yaşayıp sonucu değişen oldumu acaba? 37+6 Kanala dönüktü pozisyon ama bugün gittik doktora kanaldan geri dönmüş sağ tarafa kafasını vermiş solda ayaklar, doktor normal doğumu unut dedi bana sezeryan olcak daha dönmez dedi varmı aranızda böyle durum yaşayıp sonra değişen? Nts de herşey normal ama .. . Ben devlette doğum düşünüyorum oraya gideceğin kontrole söyleyeceğim özelde ki hocanın dediğini bakalım ne olcak 🙏🏻