Merhabalar, doktorum son randevumda bana bu ilacı yazdı ve minimum 37. Haftaya kadar da kullanmamı önerdi. Doktorumu seviyor ve güveniyordum ama prospektüsüne baktığımda hamilelikte kullanmayınız yazıyor. Kafam karıştı başka bir doktora daha sormak için randevu aldım ama bu süreçte içip içmemekte kararsızım. Yüksek tansiyon problemim şu an yok ama ilerde bunu yaşamamam için verdiğini söylemişti. Böyle bir durum yaşayanınız var mı?