Ben yaşadım. İlk hamileliğimde 24. Hafta da gelişim geriliği başladı tansiyondan dolayı kan akışı az oluyordu 33+ 4 de doğum yaptım ama gelişim geriliği 4 haftaya çıktı ve kilosu 27 28 haftayla uyumlu çıkıyordu (1080 gr) en son kontrolüm de artık Perinatoloji bebeğin alınması gerekiyor dedi ve apar topar sezeryana alındım suyu da azalmıştı