Annekiziiveeoglu Gece ne tarafıma yatsam o elim uyuşuyor başına gelen var mı? Sağa yatıyorum kalktıgımda sağ elim uyuşuk sola yatsam sol elim çok kötü bir hisle uyanıyorum. endişelendim😨 daha önümüzde 18 gün var görünüyor böyle devam ederse yandık😏
dmlkcrr Bende de oluyor normal sanırım :( tuz çok fazla yememeye çalışın ödem oluyormuş bu haftalarda