Tiroid ilacı kullanacaksınız dahiliyeye gidip muhtemelen 25 mg başlar. Ben de kullanıyorum 8. Haftadan beri, 2. Trimesterin sonlarında tekrar yükseldi ilaç dozunda düzenleme yapıldı 50 mg olarak. Bir sorun yaşamadım. İlk 3 ayım çok bulantılı geçtiği için ben de prilam kullanmıştım. Günde max 4 adet içebilirsiniz, yatmadan önce 2 adet kullanmanız öneriliyor ben mümkün oldukça kendimi zorlamıştım çok zorda kalmadıkça içmemiştim