ellam merhaba kızlar doktora sormaya biraz utandım açıkçası ama bilen biri çıkmazsa mecbur soracağım tabi 🙈 genital bölgemin kenarlarında sivilce büyüklüğünde kan toplanmaları olmuş 39+1 haftalık hamileyim en son kontrolumde bebekle ilgili hiç bi sıkıntımız yoktu o yüzden 40 ı doldurmasını bekliyoruz . bu kan toplanması ne olabilir neyin işareti olabilir içimizde ebe olanlarda var bilgisi olan varsa lütfen yazsın 🙏🏼
Mena1985 10 gün önce Doğum yaptım 36. Haftada benimde 2 tane sivilce sandığım topaklar olusdu hatta görmediğim için sıkmaya bile çalıştım sivilce kremi falan sürdüm😁 her doktora gidişimizde de sormayı unuttum. Doğumda aklıma gelince doktoruma sordum onlar varismiş hamilelik döneminde kimi hamilede oluşurmuş Doğumdan sonra 6 ay içerisinde kaybolma durumu varmış eğer kaybolmazsa müdahale ederiz dedi.
ellam Mena1985 ay çok şükür içim ferahladı çok saol canım böyle yuvarlak sivilce kadar ama içi kan dolu gibi değil mi