kızlar bişey sormak istiyorum bir haftadan fazladır baş dönmesi kasık ağrısı akıntı mide bulantısı yaşıyorum tekrardan enfeksiyondan dolayı böyle olur mu? test versem mi yoksa alttan muayene mi olsam? hamilelik testi yaptım pozitif çıktı demicem öyle dersem muayene etmezler 🥲🥲 sizce?