Merhabalar bugün kontrolüm vardı gittim, muayene de doktor 14+5 uyumlu gözüküyor dedi, normalde adetime göre 14 gözüküyor muayeneden sonra sekreteri adet tarihiniz düzenlendi kontrollerinizde bu tarihi söyleyin dedi kağıda pek dikkat etmedim açıkcası eve geldiğimde 1 ay oynuyor düzenlemiş hali bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı?