GizeemArslaann Kızlar merhaba. Dörtlü tarama testi sonucum e nabıza düşmüş ama hiçbir şey anlamadım. Anlayan varsa yardımcı olabilir mi acaba?
leosmom E nabızda çıkmıyor, devlet ise doktorunuz görüntüleyebiliyor, özel hastane ise çoğunun kendi web sitesi üzerinden laboratuvar sonuçları kısmında görüntüleyebiliyorsunuz. Sağlıkla kucaklayın 🙏🏻