_umudumvar_01_ Sans_seninle ovulasyon testine adetin bittiği günden itibaren mi başlıyorsunuz bende almayı düşünüyorum da
Haticeed Sans_seninle Bende bi kaç gün önce Ovulasyon başladım da bilmiyordum benim henüz silik çizgi oluşmadı tek çıkıyor 3 gündür
Sans_seninle _umudumvar_01_ öyle diyorlar adetiniz bitince başlayın diyorlar bende ilk defa başladım inşallah güzel sınuçlar alırız
Buseipek35 _umudumvar_01_ evet adet biter bitmez günlük yapacaksın canım en az 1 saat önce su içmeyi kesmelisin ben 2 gebeliğimide onun sayesinde kaldım herkesin yumurtalama dönemi farklı bence
_umudumvar_01_ Sans_seninle benim adetim düzensiz normalde bakalım ne zaman okursam bitişinde başlarım artık sizde mi trendyoldan aldınız burda bir ara öyle söylediler
Haticeed Sans_seninle İlk idrar ilemi yapıyorsunuz benim dün 4. Günümdü silik çıkmıştı bugün 5. Gün tek çizgi çıktı
_umudumvar_01_ Buseipek35 tabi farklıdır elbette peki nasıl oluyor tam koyu olunca yumurtlama günü mü demek oluyor bide her gün aynı saatte falan mı olmalı
Sans_seninle babyylve_ aa senin ki de aynı testttttt hahaha çok sevindim gördüğüme senin ki Pik olmuş ben bunu örnek olarak alayım
babyylve_ Sans_seninle canım ilk idrarla yapma sakın su da içmemelisin yanı sıvı alma bu testı yaparken ve bence öğleden sonra 2.3 gıbı yap