Hiilalb Kızlar tiroidim yüksek çıktı dahiliyeye görünmem gerekiyormuş korkulacak bişey mi sizler yaşadınız mı
Gulsahs Hiilalb benimde tiroidlerim yüksek çıktı ama kendi doktorum dahiliye ye göndermedi kendisi takip ediyor
hamcokelek33 Hiilalb benim de 6. Haftada çıktı trioidim. Kendi doktorum takip ediyordu. 3.7ye çıkınca dahiliyeye yönlendirdi. Korkmayın değeriniz çok yüksek değil, dahiliye doktoru ilaç düzenlemesi yapacaktır🥹
Minnakpopus Hiilalb yüksek deyince bende daha yüksek bile sandım🫣🫣 korkma büyük ihtimalle 25 lik ilaç başlatır 1 ayda 2,5 altına düşer değeriniz. Ben 75 lik kullanıyorum hamileliğimün başından beri
Gulsahs Hiilalb ben 3-4 aydır euthyrox kullanıyorum her ay kan vermem gerekiyormuş gene yüksek çıkarsa mg yükselticem demişti ilaç bitene kadar kan vermedim ne durumda artık bilmiyorum 😂
busetatli Benim degerim 18 çıktı gebeligimi ogrendigimde duzenli olarak ilac kullaniyorum.suan 6 kusurlere geriledi şükür ama ilaca devam ediyorum hala cok yüksek. İlaclari kullanmazsan zarari olur dedi doktorum bian önce görünün ilac başlar büyük ihtimalle.