Hamilelik başında hematom vardı. Sonra bebek büyümüş hematom da ahnı kalmıştı daha fazla kanamamıştı. 2 haftada bu 3. Oluyor bu sefer daha çoktu beyaz içinde pembeli akıntı oldu bu ilki azdı ikinci biraz fazla bu sefer bir değil bir kaç peçete kadar geldi. Fazla akıntıya alıştım diyebilirim son zamanlardayım ne de olsa ama bu pembelik fazla da gelmesi korkuttu açıkçası yaşayan var mı Hematom dan kaynaklı mıdır diye düşünüyorum.