Derosse Kızlar 13. Haftadayım ve doktorum cinsiyet tahmininde bulundu ama daha erken söylemedim farz et diyip gülümsedi yaşı olan ve tecrübesine güvendiğim bir doktor sizcede tahmininde haklımıdır. Hiç başınıza bu haftalarda böyle bir durum geldimi
GirlandBoy_Mom Derosse bende 11+6 da öğrendim doktorum hazırlık yapmayın ama diyordu 2 kez erkek dedi ve hazırlık yapmayın diyordu haftam küçük olduğundan en son 15 . Haftamda erkek dedi ve hayırlı olsun dedi bizede gösterdi ondan sonra emin olduk
Sevdanaz Derosse aynen canım benim ki de 12. Hafta da kız dedi öyle de oldu çok şükür benim doktorum da yaşlı çok iyi bi doktordu
2Princess1Mom Derosse 13+6 da kıza benziyor dedi doktorum. Dayanamadım bir hafta sonra tekrar gittim 14+6 da %90 kız dedi. 16+5 de tekrar gittiğimde cinsiyette bir değişme yok değil mi kız bebek hocam dedim kız kız kesin dedi. Daha da sormadım🤭 5 mart’ta ayrıntılıya gireceğim orda tam net belli olur
GirlandBoy_Mom Derosse kızımı da 18 . Haftada öğrendim devlette 11+6 da söyleyince doktor bi inanasım gelmedi pek ama doktorum tecrübeli gerçekten bide bebeğimin pozisyonu hep uygundu
Talentedmom Derosse ben de merak ediyorum 12.haftada 2li taramada kız gibi dedi 16.haftada bakalım değişecek mi
akmammedova Derosse erkekse hemen belli olur derler benimde doktorum ilk tahmin diye 12 haftalık da erkek demişti
Krystal Derosse evet 12.haftada bize de tahmin olarak söyledi. 14 oldum daha net bir şekilde öğrenmedim. Bakalım doğru mu göreceğiz zamanı gelince 🤗