35+2deyiz. Geçen hafta 34+2de erken doğum riskim oldu sancım oldu ilaçlarla durduruldu hastanede. Doktorum bebek yerine dönmüş demişti ama annem karnımın aşağıda olduğunu yani doğumumun yakın olduğunu söyledi. Ben de sanki öyle hissediyorum sürekli elimle alttan destek vermem gerekiyormuş yoksa düşecekmiş gibi sanırım psikolojik oldu. Siz annelerimize sorum karnın düşmüş ya da aşağıda dendikten ne kadar zaman sonra doğum yaptınız