Mrvemr3449 Kızlar normalde asla horlamayan biriydim ama asla yani gebelikte son iki ayda horlama çıktı acaba nefes darlığından dolayımı yaaa
Elif_su4 Olabilir ,bende horluyorum çünkü, öyle çok gürültülü deği ama eşimin söylediğine göre, çok derin uyuyor ve horluyormusum😅🤭🤭
Mrvemr3449 Elif_su4 ahahaha benimde eşim ben uyurken ses kaydı almış hain öyle inandım yoksa inandıramazdı çünkü horlamazdım 🥹😃