Sevilesi canım kışın bezden çıkarılmaz hem sen hem çocuk zorlanır, yazın çıkartman daha mantıklı, ben oğlumu 2 buçuk yaşında bezden çıkarttım yazın iki haftada bıraktık tamamen, şimdi 4 yaşında çok şükür bu zamana kadar ne altına yaptı ne gece islatti, ama ben alt yapıyi çok iyi hazırladım, yani alt yapı olmadan direkt bezi bırakıyoruz dersen, çocuk anliyamaz… Ben oğlum bebekken başladim bez bırakma videoları izlemeye ve hep tuvalete girdiğim zaman peşimden gelince bak çiş yapıyorum diye anlatıyordum, 2 yaşında oturmaya başladım 1 yapmadı iki yapmadı üçüncüde yaptı ve anladı ki oraya yapmak daha eğlenceli, lazımlik aldım ona oturmadı, ve biz hiç lazımlik kullanmadık direk tuvalete yaptı, lazımlik temizlemekle uğraşmadim, darısı sizin başınıza, ve inan çocukta o kadar rahatladı ki büyüdükçe kakasını beze yaparken yarım kalıyor tamamıni yapamıyorlarmiş, o yüzden huysuz sinirli oluyorlamiş bezi bıraktık çocuğum sakinleşti daha aktifleşti