Sabahtan beri kendimi takip ediyorum sabah sağlık ocağına gittim kan ve idrar verdim sonuçları yarın alabilirmişim, idrarımda enfeksiyon olmasından şüpheleniyorum troidime bakılması lazımdı bu yüzden gittim sağlık ocağına fakat şöyle bir şey var iki gündür göbeğimin sol altında bi ağrı var tuhaf bi ağrı kasık ağrısı değil bıçak kesiğiyle de çok alakası yok bi batma ve ağrı karışımı bir şey var yani normal mi değil mi bilemedim arkadaşlar 6 Martta detaylıya gidicem o zamana kadar doktora gitmeyi düşünmüyordum detaylıdan sonra zaten gidicem bilemedim ne yapacağımı