Son adet tarihine göre 28 haftanın içerisindeyken E nabızda 29 hafta gözüküyorum bir hafta önden gösteriyor e nabıza göre rapor verilir mi acaba ? Yani 31 haftaya girdiğimde e nabızda 32 haftalık görünüyorum o hafta gittiğimde çalışamaz raporu alabilir miyim acaba