Meltar Merhaba, Aykan hoca nasıldır? Doğuma kendisi gelir mi? Paket olarak danıştım fiyat uygun ama bazı ekstra ücretler alınıyormuş galiba. Hastaneden memnun olan biri var mıdır?
Camilla96 Meltar ben Aykan hoca da takipliyim kendisinden çok memnunum her soruma yanıt alabiliyorum ve istediğimde hemen ulaşıyorum. Ama ben malesef riskli gebelik grubuna dahil oldum gebelik tansiyonum ve gebelik şekerim çıktı. Hepsi icin ayrı doktorlara görünüyorsun tabi iyi bir hastane olunca biraz pahalı oluyor
Selin6 Camilla96 kendisiyle süreciniz nasıl devam etti? Kendisine gitmeyi düşünüyorum. Doktor arayışı içindeyim.