eveb19 Kızlar 18 şubata gün aldım sezeryan için (kendim istedim) anestezi ekibinin eli spinale daha yatkınmış doktorumla konuşurken öyle dedi. Sizden ricam varsa önerileriniz , şunu yap bunu yapma dediginiz onları merak ediyorum. Mesela doğumdan sonra baş ağrısı oluyormuş sanırım bunun için nescafe diyorlar ama sade sütsüz olan mı yoksa 3ü 1aradalar da fayda ediyor mu? Ve sütümün hemen gelmesi için neler yapmalıyım?
Kurabiyecik eveb19 canım baş ağrısını önlemek için kafein birebir deniliyor. Sert kahve olması lazım. Yani sade kahve iç. Üçü bir arada o kadar çok etki etmez. Sağlıcakla al kucağına 🙏