Dün farkettim vajina girişimde ,popomu silerken kesik var gibi hafif ağrım olmuştu onemsemedim dün tekrar olunca baktım tam su bartolin kisti denilen yerde ama minik sivilce gibi kızarık ve ucu beyaz gibi doktora randevu aldım ama önceden yaşayan var mıdır neyin nesidir merak ettim bilen var mı