Evet güzel anneler bugün artık net karar verildi boş gebelik yaşıyorum. Süreçten ve hissettiklerimden bahsetmek istiyorum sonrasında bu uygulamayı sileceğim ve umarım yakın zamanda tekrar buraya güzel haberlerle gelirim :)
2 şubatta gebeliğimi yüksek bir beta ile öğrendim ki adetim gecikeli henüz 2 gün olmuştu o zamandan içime kuşku düştü çünkü ben pcosum asla ve asla tam yumurtlama vaktinde olmaz geç döllenme yaşarım. Nitekim kuşkularim devam etti ve son derece haklı çıktım ilk kese görmeye gittiğimiz de sorun yok 4 haftalık kese geç döllenme denildi ok dedim tamam bende oluyor bu durum ama şöyle içimde beni yiyip bitiren bir kuşku var yanlış giden birşeyler var diyorum eşime çevreme hayır o senin evhamın dediler hep (biraz pimpirikli biriyim) ilk gittiğimde 7 mm olan kese bir hafta sonra gittiğimde sadece 8 mm olmuştu ve kuşkularımda haklı çıkmaya adım adım yaklaşıyordum doktor bekleyelim dedi. Ve bu bir haftalık süreçte benim gebeliğe dair yaşadığım bütün belirtiler bıçak gibi kesilmişti ve ben evet dedim ben yanılmıyorum anormal giden birşey var ( kızımda 3 ay kasık ağrısı göğüs hassasiyeti yaşamıştım) bunda asla zerresi kalmadı buraya da çok kez konu açtım yani nasıl olabilir içimde bir oluşum var ve vücudum buna tepki vermiyor. Her neyse bir sonra ki hafta kesem 12 mm 6 haftalık dendi ama bende inanılmaz derece de bel ağrısı peydah oldu 2 dakika ayakta kalsam sanki belimi tutup ayırıyorlar ki şuan o ağrı halen devam ediyor. Bugün artık doktorun kapısında beklerken eşime dedim bak burdan gülerek çıkmayacağız kendini hazırla ben çok hazırım sende hazırla ve hayal kırıklığına uğrama nitekim öyle oldu geçen hafta 12 mm olan kese bu hafta 10 mm çıktı doktor vajinal bakalım aklın kalmasın dedi sonuç değişmedi. Boş gebelik teşhisi aldım süreç hakkında konuştuk ben beklemek istiyorum 1 hafta daha belki evde düşer dedim şunu da belirtmek istiyorum asla nokta kadar dahi olsun kanamam lekelenmem olmadı sağlıklı gebeliğim olan kızımda 3 gün kahverengi akıntım olmuştu. Doktor kesen rahmin çok güzel yerine tutunmuş bilmiyorum kendiliğinden düşer mi yarın gel kürtaja alıyım dedi özel hastaneye gidiyorum bu arada. Ama ben bekleme taraftarı olduğumu belirttim ve haberleşelim diyerek o odadan çıktık. Hiç üzülmedim oluşum olupta kalbi dursaydı belki daha çok üzülürdüm ama şöyle başından beri bilmiyorum hislerim ki kuvvetli Allah’ım sevdiği kuluyum da o yüzden mi Rabbim bağlanmayım diye içime bu kuşkuyu düşürdü bilmiyorum ama tek bildiğim süreçten daha çok korkuyorum şuan çalışan biriyim ya aniden iş yerinde kanamam başlarsa sancılı olursa vs bunları daha çok düşünüyorum her zaman bu gebeliğin başında da hayırlısı Allah’tan demiştim çünkü korunduğumuz halde kaçakla oldu bu gebelik ama 2. Bebeği düşünmeye başladım artık bu süreç bitsin çalışmalara artık başlayacağım Rabbim nasip eder mi onuda bilmiyorum ve yine hayırlısı diyorum :) tecrübesi olan beni aydınlatabilir uzun oldu hakkınızı helal edin sağlıcakla bebeklerinizi kucaklarınıza alın inşallah 🙏🤍