aleynaozalpp14 2019taha ilk 3 ay Folik asit kullandım sonrasında demir ilacı yazacaktı doktor yazdı da kocaman haplar olduğu için yutamadım kusuyordum direk doktor jelibon şeklinde çilekli bi takviye yazdı günde 2 defa çiğnemeli memnunum ona devam ediyorum takviye ilaç içmiyorum bi o
Glhayat_54 Hamilelikte ilk 3 ay folik asit sonrasında ise demir ve d vitamini kullanılıyo tabi olası durumda magnezyum, kalsiyum ve b12 gibi ilaclarda kullanılıyo herkesin kullanım ilacı farklıdır değerlerinize göre verilir.
2019taha aleynaozalpp14 Hı ben omega içtim magnezyum kalsiyum demir içiyorum ekstra Tansıyon. İlacı ve kan sulandırıcı
Glhayat_54 Yani dediğim gibi normalde belirtiğim ilaclar kullanılır ama olası bi durumda ilaclar herkesin farklıdır. Mesela bende vitamin ilacları dışında kan sulandırıcı kullanıorum Sıkıntım olduğu için.
2019taha Emooss06 Hı bende omega içtim bıraktım şimdi kalsıyum içiyorum ne vercek ki başka ben Tansıyon hastasıyım dşye içiyorum bazı ilaçlar