Tuceoz_3 Canım Dogumum erken olduğu için eczaneden bir tane Anna diye marka Almışlar Hiç bir şekilde sagma yapmadı, Elektirikli bu arada sakin Manuel alma Hem çok canin yanar hemde pek işe yaramaz , Sonra wee babynin Sadece motoru vardı görümcemde güzel sağma Yapan acelemiz vardı çünkü hemen sağma yapmamız lazımdı bide pazara denk geldi Bulamadık , Görümcemin Makinesinin motorunu aldım Diğer markanın Parçalarını birleştirip o şekilde sagdim , bazen sütüm gelmiyor gibi oluyor fazla sutum olmadığı için , Onun dışında memnunum o wee babynin motorundan