Girlmama Ftmnnr kağıt imzalayıp çıkabilirsin en doğrusunu seni takip eden doktorun bilir yani nst de sancı varsa serum falan yapmalılar öyle nereye kadar çekecekler nst
Ftmnnr Girlmama ben bırazda dün kendı doktoruma kızdığım ıcın gitmek ıstemedım orda devam etmeyı düşünmüyorum ztn