Merhaba anne olan ve anne adayları . Benim 4 gündür sadece sabahları peçeteye kan geliyor ve her gün artarak geldi . Reglime de 5 gün var . Kanamanın geldiği 2.gün idrar testi yaptım negatif çıktı. Meraktayım hamile olabilrmyim . Aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı acaba