Epidel ya da tacrolin veriyor doktor düzenli kullanınca yavaş yavaş renk geliyor ama hem süre çok uzun hemde kortizonlu kremler vücudun başka yerine bi zararı oluyor mu endişesi oluyor.
Benim daha koyu renk çıkartıyor ten rengimden o da biraz kötü başka daha iyi bi yol olsa keşke