ysn_mnvvr 50 gr yapıldıktan sonra 160 çıkınca bir daha yapacağız dedi doktor, üç gün sonra gittim 100 gr lık içeceği içtim. Üç kez kan vereceğim için bu sefer koluma damar yolu açıldı ve beklemeye başladım. Amaaaa ilki hiç rahatsız etmemişken ikincisi öyle iğrenç geldi ki yarım saat sonra hamile hatunların olduğu koridorda hepsini çıkardım😅 Herkes çığlık çığlığa kaçtı, koridor bomboş kaldı 😅 Doktora söylediğimde bana eczaneden şeker ölçüm cihazı almamı ve iki gün boyunca her öğünde ölçüm yapmamı söyledi. Ölçüm sonuçlarım da yüksek çıkınca endokrinolojiye yönlendirildim. O da beni diyetisyene yönlendirdi. İki aydan fazla süredir bana işkence gibi gelen bir diyet yapıyorum. Rüyalarımda insanların evine girip fırınlarından börek çalıyorum, pastalar yiyorum ama diyetimi bir kez olsun bozmadım ve şu anda şekerim kontrol altında. Yirmi gün sonra bizim koca kafayı sezaryenle doğuracağım inşallah 🤩 kilosu hep normal gitti sadece başı üç dört hafta önden gidiyor onun da şekerle ilgisi yok dedi doktorum. Diyet yapmak çok zor olduysa da iki aydır ben aynı kilodayım hamileliğim boyunca 6 kilo aldım sadece şu anda 36. haftayı doldurduk montumu falan giyince anlamıyor kimse hamile olduğumu. O diyet işe yaradı da ne ödem oldu ne çatlak. Aynaya bakınca sadece devasa top karnımı görüyorum mutlu oluyorum. Tabii ben doğurduktan sonra bütün hamur işlerinden yiyeceğim, gelsin tatlılar gitsin pizzalar... O zaman kilo alsam da umursamayacağım😂😂 Çok uzun yazdım sanırım😅 kusura bakma lütfen, bu dertten muzdarip olunca yazıyorum şeker başlıklarına😅