rabia038 iyi düşünelim iyi olsun inşallah güzel olur, kasımda benim de 10 haftalık kaybım oldu, sürpriz bebekti ve dedikleri annelik hissi gerçekmiş doğru düzgün göremeden gitmişti, aşırı üzülüyorum hala, şimdikini öğrendiğimde çok ağladım :) inşallah kavuşuruz sağlıkla güzellikle :)