Aysecolak
Merhaba hanımlar,
Kordon kanı saklama ile ilgili Araştırma yapan yada herhangi bir kordon kanı bankasıyla anlaşan varmı ??
Dryatpzglu
Şurda kalıyım bende 😊
Yasminzuyka
Ben de merak ediyorum bu konuyu...
Asuuu91
Ben üç yıl önce araştırmıstım. Çok aşırı maliyetli olduğu için vazgeçmiştim
Seyda89
Acıbadem, onkim ve babylife var bildiklerim.
Acıbademden fiyat ve bilgi almadım.
Onkim sabancının. Kordon kanı saklıyor, doku saklanması için ekstra ücret istiyor.
Doğum sırasında alınan kan analiz ediliyor saklanmaya uygunsa saklanıyor değilse 500 lira ücret ödüyormuşsunuz sadece.
Uygunsa 2750+ yıllık 600 tl demişler eşim görüştü. Heryıl tefe tüfe oranına göre artıyormuş.
Babylife hem kordon kanı hem dokuyu saklıyor. 2 çeşit saklama imkanları varmış
Manuel ve teknoljk diye.
Onlarda doğumda alınan kana bakıp saklamaya uygunmu diye bakıyorlar, uygun değilse birşey ödemiyorsunuz. Uygunsa 2500+ kira bedeli 600 manuel olan.
Diğer son teknlji dedikleri 4000 tl+600 tl kira bedeli.
Onlarda da yıllık tefe tüfeye göre artıyor.
18 yaşına kdr kullanma hakkı birinci derece yakınlarında. 18 den snra kişinin kendisinde. Savaş harici eğer kanın başına birşey gelirse yakınlarının ve kişinin ihtiyacı halinde yurtiçi-yurtdışından temin etme ve masrafları karşılama garantisi veryolarmış.
Babylife bize daha mantıklı geldi sanırım ondan yaptırcaz biz. İkisinde de karar verdiğinizde size kit gönderiyorlar. Doğum içinde haber veriyorsunuz doğum yaptığınızda geliyrlarmış.
Aslnda baktığınızda çok maliyetli değil. Aylık 50 lira gibi bişey diye düşünün.
Diğerinide 1 kez vericeksinz.
Önceden 100 euroymş yıllık kira bedeli. Dövz artışlarından dolayı tl ye çevirmişler.
Aysecolak
İlginiz için çok teşekkür ederim 🙏