Mrvdm Kızlar bakarmısınız gebelik var mı çok heyecan yaptım 🥲olursa ikinci olacak normalde yaptığım da böyle olmuyodu hayalet gibi de değil ben baktığım da baya gözüküyor testin bozuk olmasından korkuyorum hayal kırıklığıma uğramam inşallah
MorKelebek54 Mrvdm ben cok silik goruyorum gibi. Hemen mi cikti bu cizgi canim? Bence bi kan verin o sekilde emin olabilirsiniz anca. Reglinize ne kadar var ya da kac gun gecikti
Mrvdm HatunA benim normalde reglim 12 şubattı geçti ama en son 2 şubatta ilişki oldu sanırım o tuttu çünkü olmadım olacak gibi de bir halim yok regli günüm de kasıklarıma sancı girdi olacakmışım gibi sonra kayboldu
Mrvdm Cimcime30 canım en son ilişki 2 şubatta oldu reglimde 12 şubattı 12 gün geçti olmadım test yaptım böyle çıktı
HatunA Mrvdm ovülasyon döneminde de tutunmuş olup yerleşmeyle vs denk gelmiş olabilir. Bayağı da gecikmiş. Kan vermek bence en net sonucu verir ☺️
Mrvdm G-l-y canım en son ilişki 2 şubatta oldu ama üstünden 22 gün geçti birde bu normal test herkesin bünyesi farklı olabilir öyle diyorlar ya ilk oğlumda da baya geç öğrenmiştik benimde acabalarım var ama belirtide var yani fotoğrafta net çıkmıyor ben kendim baktığım da baya net
Mrvdm HatunA ay bilmiyorum ki canısı ya özelde çok pahalı devlete gidip de bir kan için beklemek istemiyorum 5 gün daha mı geçse diyorum sonra hüsrana uğramamak için bidaha yapsam 😊
HatunA Acile gidip ters hareket yaptım belim tutuldu boğazlarım kötü dediğinde hamilelik var mı diye soruyorlar ya emin değilim bilmiyorum de yapsınlar yarım saatte öğrenirsin 🥰
Mrvdm HatunA eşim gece vardiyasına gidecek iyisinden erken gebelik testi alayım sabah yap diyo önce evde bakalım diyo normal testte böyle çıktıysa erken gebelikte daha net çıkması lazım zaten bir kaç kere yaptım hiç çıkmadı silikte olsa çıkarsa randevu alırım artık direk kadın doğumdan canım
Sofiya1 Merhaba benim adetime 1 hafta var bu gün kasıklatımda belimde ağrı və beyaz akıntı oldu dün erken gebelik testi yaptım neqativ çıkdı ama amma sanki adet olacakmış gibi bir adet ağrısı gerginliği var
Mrvdm MorKelebek54 canım şöyle en son 2 şubatta ilişki oldu regli günüm de 12 şubattı ama geç döllenme olabilir diye tahmin ediyorum son ilişkinin üstünden 22 gün geçti 22. Gün bugün yani adet olurken fazla sivilcem olmazdı şimdi kafam kadar büyüklükleri karnım davul gibi beyaz bir akıntı var yiyorum yiyorum miğdem bomboş gibi
Sofiya1 MorKelebek54 çox solgun olduğu için hiç fark etmedim bu gün foto çekiyordum sanki görüyor gibi oldum yada bana pyle geldi adetime 7 gün var daha 27 si yeniden test yapıcam fotoürafını göndereceyim
Mrvdm G-l-y ya sağlık ocağında kan versem cıkıyomu hemen yani aynı gün içinde e nabıza düşer mi bilmiyorum ki hiç vermedim orda