Kızlar benim gibi düşünen var mı ya da ben uyduruyor olabilir miyim bir kadın hamile kalmak istiyorsa tabii ki sağlık kontrollerini yaptıracak işte yumurta tahliller ve benzeri tüm kontrolleri yapılıp hamileliği engel örnek veriyorum yumurta büyüklüğü küçükse büyütülmesi için bir ilaç var örnek veriyorum hormonlarıyla ilgili bir dengesizlik varsa ilaç alıyor düzeliyor yani her koşulda ama üç ay sonra ama beş ay sonra ama bir yıl sonra bunları düzeltip normal değerleri normal bir yumurtlığa eriştiğiğinde hamile kalabiliyor yani demek istediğim şu her koşulda bir kadın takviyeleri kullanıp düzeltilebilecek bir koşul sağlanıyor ve hamile kalıyor sizce de oyle mi