Arkadaşlar merhaba 🌹
Biraz saçma gelebilir ama kafam çok karışık, tecrübeli annelerden fikir istiyorum.
İlk kızım kış başı doğmuştu her hangi bir problem olmadı kılık kıyafet seçiminde 😅
Ama şimdiki kızım tam Ağustosun ilk haftası doğacak nasipse, ne almam gerekiyor hiç bilemedim.
Vücut sıcaklığıni koruyamazlar diye biliyorum, ama düşününce Ağustos sıcağında giyinse terlemez mi?
Kafamda deli sorular 😂🤦🏻♀️
Tecrübeli annelerden bu konuya bir elin atsa😄
Yani böyle uzun müslin takımlardan mi almalıyım yeni doğan olarak, yoksa alt uzun üst kısa kol normal penye gibimi, siz neler giydirmistiniz🥲
Not: Mekan Bursa. Ev klimasız 😆