Ozlm111 Kızlar bugün doktora sormayı unuttum devlete gidiyorum numarada yok sorabileceğim nette 3 ay kullanın diyorlar yada 12. Haftaya kadar diyorlar 30 Aralık’ta başladım ilaca ne zaman bırakmalıyım
Tazeanne2016 Ozlm111 genel de 3 ay kullanılıyor ama sonrasında başka vitamine geçiliyormuş, en iyisi hastane yakınsa iki hasta arasında rica edip sormaya çalışın daha bugün gitmişsiniz yarına falan sormaya çalışın bence
LadyX Ozlm111 benim doktorum 14.haftaya kadar kullandırdı folik asiti. 14.haftadan sonra multivitamine geçtik
nevanur_srt Ozlm111 ben geçen gün kontrole gittiğimde artık bırakmamı söyledi 12 haftalık olduğunda bırakıyormuşuz bende bıraktım ❤️