Kikiriki Fulya_6 bu takviyelerle artacak bir değer değil malesef sizi üzmek istemem ama milyonlarca olması gereken değer sizde 12 ve 1 tanesi hareketli bence siz hemen doktorla görüşürü. En azından tüp bebek için çalışmaya başlarsınız. Takviyeyle milyonlara gelmiyor malesef yaşandığı için söylüyorum
Mucizeebeybi Fulya_6 düşük evet tüp bebek yönteminle deneme yapmanız lazım. Benim eşim azospermi hiç yoktu sperm yani ameliyat oldu bulunamadı yine daha sonra ankara da bir hastane bulduk orada tedavi ile sperm çıkışları oldu ama tek tük onlarla deneme yaptık ilk deneme tuttu şükür
Fulya_6 bebegimibekliyorum__ ne yapmamız gerekli peki? Doktorumuz takviye verdi. Bende bir gebenin günlüğü sayfasından takviye almıştım hem onun hem benim için ve de jel aldım. Bunun yanında başka ne yapabiliriz ?
Mucizeebeybi Fulya_6 Ankara etimesgut alife hastanesini üroloji doktoru mesut tül. Embriyolog Semra Sertyel kadın doğumcu Osman Denizhan Özgün Androlog Burak Sümer
bebegimibekliyorum__ Fulya_6 canım doktorun dediklerini bire bir uygula eşin de soğuk sıkım keçi boynuzu pekmezi tüketsin her gün bi kaşık, tuzsuz kabak çekirdeği yesin, bi de bi proxeed diye bi takviye var ama doktorun neyi uygun görüyorsa onu kullan
Haticeed Mucizeebeybi Bizde a life a gidiyoruz genelde bu ay inşallah olur ama olmaz ise sperm testine gideceğiz bunun için sperm diyeti vs olduğunu söylüyorlar beni bilgilendirirmisiniz
Busranur_mnts @Fulya_6 Yanlış anlaşılma olmasın toplam 12 sperm 1 hareketli yok tüm mikroskop sahalarında diyor yani bakılan her alanda. toplam canlı sperm 15 milyon ileri.harekerlilik yüzde 32 çok kötü değerler değip eşimin de aşağı yukarı böyleydi doktor normal dedi yüksek sayılmaz ama çok düşük de değil sınır gibi en iyisini doktor söyler
mrp2023 Fulya_6 12 adet spermden 1 tanesi hareketli, eşinizin iyi bi üroloji doktoruna gitmesi gerekir. Stres cok fazla yapmasın bence bu olan spermlerde çıkmaz stres cok büyük etken. Tüp bebek önerilebilir
Fulya_6 mrp2023 ikinci kez başka hastaneye gittik zaten. Tüp bebek önerildi ama ben tüp bebek olasıya kadar takviyelerle artar diye düşündüm. Umut olur belki. Suan çok üzüldüm gerçekten. Tüp bebek çok masraflı çünkü
mrp2023 Fulya_6 belki başka bi laboratuvarda veya hastanede tekrar test isteyebilir doktor hata payı varmı diye
Busranur_mnts fehuvenus yaa öyle mi olmuş çok özür dilerim eşimin sonucunda sağ tarafta sonuçlar vardı direk onu görmüş gözüm kusura bakmayın