kumsal__ adetimin 5.gununden başladım ovulasyona devam et henüz yumurtlama yok dediler fakat tek çizgi olmaya başladı bu durumda devam etmeme gerek yok sanırım.sanirik bu ay yumurtlama olmadı 🤔🤨
kumsal__ Cimcime30 4yilim hep hastanelerde geçti canım 2tup bebeğe baslicam tüp bebek olmadan buayida ovulasyona takip edeyim dedim ama yumurtlama olmadı bu ayda
sutlukahve_ Cimcime30 ben bugün ovulasyon testini yapamadım eve gidince saat 10 gibi yapabilirim sıkıntı olur mu testin uzerinde 8 e kadar yapın yazıyor da
Dilaraclkalav kumsal__ yine siz bilirsiniz tabi ama benim de 2.çizgi çok silikken bi anda pik olmuştu çok şaşırmıştım inşallah sizin de olur ☺️
sutlukahve_ Cimcime30 10 u geçti eve gecemedim bugün yapmasam sıkıntı olur mu regl bitimi 4. Gün zaten daha