Kızlar bu ay test yapmak için sabırsızlıkla bekleyenler kimlerrr hadi sohbet edelim🤭ben çok heyecanlıyım adetime 8 gün kaldı kürtaj olmuştum bebeğimi kaybetmiştim şuan çok değişik duygulardayım rüyamda bebek gördüm görmeden önce dua etttim hamileysem hissettir Allahım diye ardından öyle rüya gördüm ilk gebeliğimde de test yaptığımı ve kucağımda bi bebek olduğunu görmüştüm o şekilde hissetmiştim sizde benzer şeyler oldu muuu