Merhaba arkadaşlar gebeliğin planlı gebelik değildi ben yaklaşık 4 senedir ileri derecede anksiyete ve panik bozukluk hastasıyım ilaç kullanıyordum gebe olduğumu öğrenince doktorum kesti ilacı ve son 2 gündür aşırı derecede kaygılarım geri döndü atak yaşamamak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama düşüncelerim susmuyor sürekli ölüm korkusu taşıyorum en ufak şeyden korkar oldum