YsmnYsn Merhaba arkadaşlar 😍 yakında kızım olacak inşallah 🤰🏽 Ama malesef hiçbir şekilde isim bulamadık 🤷🏽♀️ Bize bi yardımcı olun lütfen 🥰 soyisim erdemir... Anne-Baba Yasemin-Yasin
denizoktay YsmnYsn ben kız hissediyordum düne kadar😖yıllardır aklımda zeynep vardı,ama kız değil erkekmiş😊şimdi bana da erkek ismi lazım😁😁zeynep güzel isim bence, babasının süsü demek
GlZngin YsmnYsn kolay, kolaylık demek Arapça ; İnşirah süresinde de geçmektedir. "Her zorlukla beraber bir 'kolaylık ' vardır.
denizoktay YsmnYsn valla kıza dair tek planım zeynep ti diğer arkadaşların seçeneklerine bak en iyisi😁😁
Rumeysaasgin YsmnYsn rica ederim canım yani ben ecem ismini çok beğeniyorum çok özel olduğunu düşünüyorum kızım olursa hayalim 😍 ama karar verdiğin ismi bu postun altına yaz olur mu merak ederiz 😊