Normal Doğum yaptığım zaman korse kullanmamistim göbeğim kaldi. Simdi sezeryan dogum yapacagim hangi korse modelini tercih etmeliyim? Cırt cırtlı olan mı düğmeli mi?
Owli ve Ayrem korselerine baktim ama karar veremedim. Kullanıp memnun kaldığınız korse var mi?