Deryakil Ben 3. Aydan itibaren lierac bio oil Hindistan cevizi yağı ve kakao yapı kullandım su da çok içtim annem de asla çatlak yoktu 30. Haftadan sonra bir anda karnım çatladı altlardan kırmızı çizgi şeklinde şuan da 34 haftalığım artıyor sürmeme rağmen
Girlmama selly2525 bu genetik bence 36. haftada 0 çatlak hem de 44 kiloyla 0 beden belimle hamile kaldım NaturAren çatlak kremi ve kakao yağı kullandım
Nuralt selly2525 ne kullanırsam kullanayım kremler, yağlar vs. o kadar çok çatladım ki bacaklarım kalçam ve göbeğimde de başladı şimdi üzülüyorum ama yapacak bir şey yok 🙃
Moomtoobee Deyim korkudan 3sise yag bitirdim 4. Sisedeyim 3. Aydan beri kullanıyorum çatlak bakım yağı ve bio oil kullandım şuan yok ama inşallah böyle biter doğumdan sonrada sürmek gerekiyormuş
Moomtoobee Ve göğüslerime yanlarıma iç bacaklarıma basenlerime kadar sürüyorum gogus ucum kurumaya ve catlamaya başladı şimdiden nedense inşallah emzirirken sıkıntı yaşamam😔