tgggggc Ben iki gebeliğimde de kendisine gittim, ilkinde ciddi bir sorun farkedip sonlandırdık malesef ama bunun farkedilmiş olması bizler için iyi bir şey tabi kii. İkinci de de geçen hafta ordaydık yine çok memnun kaldık işini en iyi yapanlardan diyebilirim. Gönül tahatlığıla gidebilirsiniz